«Навчаємо здоров’ю». Запорізькі науковці видали посібник для вчителів



Юлія Півненко та Світлана Прус презентують авторський навчально-методичний посібник «Навчаємо здоров’ю: компетентнісно орієнтовані завдання».

Проблема збереження та формування культури здоров’я дітей і підлітків постає надзвичайно гостро перед сучасною школою. Її вирішення можливе на засадах компетентнісного підходу. Але чи достатньо розроблений методичний інструментарій для його впровадження?

Саме на цьому сконцентрували свою увагу автори посібника. Запропонована у виданні технологія конструювання компетентнісно орієнтованих завдань дасть можливість педагогам урізноманітнити навчальні завдання для використання на уроках основ здоров’я. Алгоритм конструювання та структурна методична модель компетентнісно орієнтованих завдань, методичні рекомендації щодо різних форм та методів активізації освітнього процесу нададуть упевненості педагогам у впровадженні компетентнісного підходу.

Автори пропонують уніфіковану схему уроку основ здоров’я на засадах використання компетентнісно орієнтованих завдань. На такому уроці широко використовуються активні та інтерактивні методи навчальної діяльності, а учні – дослідники та творці власного здоров’я.

Посібник містить приклади навчальних завдань для формування ключових компетентностей на уроках основ здоров’я на прикладі 7–9 класів.

Посібник стане в нагоді сучасному Педагогу, який має сміливість змінювати та змінюватися, переймається проблемою формування культури здоров’я сучасних підлітків.

Посібник можна замовити в інтернет-магазині видавництва «СТАТУС».

Один отзыв для «Навчаємо здоров’ю». Запорізькі науковці видали посібник для вчителів

    Зміна поколінь, пріоритетів і очікувань, справді, вимагає від Педагога оновлення інструментарію, навчати здоров’ю по-сучасному — завдання нової школи. Дякуємо авторам за роботу!!

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *